We zijn weer terug op locatie en inmiddels zijn de sloopwerkzaamheden weer opgestart. We hebben nog 14 woningen te slopen en we verwachten eind volgende week weer puin af te gaan voeren. Voor het afvoeren van de puin zullen we de eerder gecommuniceerde transportroutes gaan gebruiken. Wij vragen hiervoor jullie aandacht en begrip. Bij voorbaat dank !
Geschreven op 21/05/2026



