We zijn inmiddels al enige tijd op locatie bezig met het opschonen van de tuinen. De woningen zijn bijna volledig gestript en de asbestsanering is momenteel in volle gang. Naar verwachting starten we in week 17 van 2026 met de sloop van de woningen aan de Parlevlietstraat. De verwachte slooproute is te zien in de afbeelding hieronder.

Tijdens de werkzaamheden merken we dat bewoners over het algemeen tevreden zijn over het verloop. We waarderen het dat bewoners betrokken blijven en een oogje in het zeil houden.


Routingstekening


Geschreven op 09/04/2026